вторник, 22 декабря 2009 г.

ახალი მედიის კურსი



გამარჯობათ ყველას, მე ვარ ლიკა, ვსწავლობ ახალ მედიას, რომელიც ძალიან საინტერესოა იმდენად მომწონს რომ დღესაც ავად ვიყავი და მაინც მოვედი... ყოველდღე რაღაც საინტერესო ხდება... და ვცდილობ რომ დრო არ დავკარგო სხვა საქმეზე... ამ ლექციაზე სრულ თავისუფლებას ვგრძნობ და ყველა დამოუკიდებლები ვხვდებით... ეხლა მე მოგიყვებით ანაზე რომელიც ჩემი ლექტორია,,, იცით მე მაგალითან ჩემი ლექტორისგან ბევრი რამ ვისწავლე, თუნდაც ისი რომ ძალიან დამოუკიდებელი გავხდი, ვისწავლე ჩემი აზრის თავისუფლად გამოხატვა, ანუ ეს ლექცია და თვითონ ანაც დამეხმარა რომ სრული არა მაგრამ ცოტა თავისუფლებას მაინც მიმეღწია, გულახდილი ვიქნები და იმასაც დავამატებ რომ როდესაც ანა ცოტა უხასიათოდ არის ჩემზეც მოქმედებს ხოლმე... რა უცნაურია არა... ? ერთი რაც არ მომწონს ცოტა დრო აქვს გამოყოფილი ამ ლექციას :( მალე დავამთავრებთ  ამ ლექციიდან ბევრი რამ დამრჩა ბლოგთან დაკავშირებით,, კიდევ ონლაინ ტელევიზია ახალი პროექტი დავიწყეთ რომელიც მაგარია ძალიან,, მე გადავწყვიტე რომ დამეწერა სოციალურად დაუცველ ხალხზე მათ პირად ცხოვრებაზე, აუ ეს რომ ვთქვი და მომიწონა ლექტორმა უზომოდ ბედიერი ვიყავი..  ძალიან ბევრი გეგმა მაქვს ამ თემასთან დაკავშირებით მთელ ღამეებსაც ვათევ ხოლმე და თუ გამომივიდა რასაც ვფიქრობ უზომოდ ბედნიერი ვიქნები..ლიკა ცერცვაძე

Комментариев нет:

Отправить комментарий