вторник, 22 декабря 2009 г.

ახალი მედიის კურსი

რა ვქნა თავისუფლება თავისი ლამაზი ჰაერით ძალიან მიყვარს,ასე უფრო ვავლენ ჩემს თავს,მე კი არა ყველა ესეა,ამ ლექციის მთავარი მისიაც ხომ ისაა გამოავლინო შენი რაობა.ლექციის სვლა ძალიან თანამედროვეა,სიახლეებთან და იმედებთან ასოცირდება,ანას(ჩვენი ლექტორის)ახალი დავალება ონლაინ მედია იყო.არ ვიცი სხვისთვის როგორია ეს დავალებები,ალბათ მათაც ჩემსავით მოსწონთ,განსაკუთრებით ავიტაცე ონლაინ მედია და როცა კამერით(სამოყვარულოთი)ვინმე ახალბედა მწერალს ან პოეტს ვუღებ,ჩემი ქვეცნობიერი უკვე ჟურნალისტად გრძნობს თავს :დ ,ეხლა ეს შეიძლება სხვისთვის არაფერი იყოს მაგრამ ეს მსუბუქი ამბიცია ჩემი აზრით აუცილებელია,ჯანსაღ ამბიციას ვგულისხმობ,ამ ლექციაზე არ მოგწყინდება და რატომ,სიახლეები,გამუდმებით ხვავდება ანას ფანტაზიებში,ერთხელ ვირტუალურ გემზეც ვისხედით,და ასე ვიბრძოდით გადარჩენისკენ,პროფაილიც ძალიან სახალისო იყო,და ბევრი,ეს ცოტა ვაჭარბებ მხოლოდ ერთი სემესტრია რაც ეს ლექცია გვაქ,ეს არც ისე დიდი დროა,მაგრამ რა ვქნა მრავალფეროვანია და ამიტომ მეჩვენება ბევრი...ბლოგი და ონლაინ მედია კი ჩემთვის ყველაზე კარგია,ჯერ იმიტომ რომ უაზროდ ვარ შეყვარებული დოჩანაშვილზე და ბლოგზე “ჩემი პოსტი”მომცონს,არ ვიცი ეს ეხლა როგორ ჟღერს,მაგრამ ბევრი რამ ვისწავლე,აღმოვაჩინე საკუთარ თავში ამ ლექციის წყალობით, მეტი რა დავწერო?თქვენი თქმისა არ იყოს „ფიქრის ჯუჯები“გამიფრინდა და დავრჩი ასე,შეუბრალებლად,კარგი წერას ვაგრძელებ მაინც,ამ თანამედროვე ლექციას მე დავარმევდი პოსთმოდერნისტულ ლექციას,თქვი ის რასაც ფიქრობ,დაცერე ის რაც შენშია,არ მოგწყინდეს და ასე შემდეგ,აქ არ არის რაგაც მომაბეზრებელი,დოგმები და სულისშემხუთველი ჩარჩოები რომელშიც აუცილებლად უნდა მოთავსდე,ალბათ ამის მიზეზი ლექტორის ასაკია,თითქმის ჩვენი თაობისა და რაც მთავარია ლექციაზე არ ამთქნარებს:დ....სიხალისე გადამდები აქვს,კიდე ბევრს დავცერდი მაგრამ გუშინ საერთოდ არ მეძინა და ისე ცუდათ ვარ „ბუტირკას“სიმგერაზეც კი დამედზინება... მარი ჩხაიძე

Комментариев нет:

Отправить комментарий